01 May 2011

PENGUMUMAN GA ODAHONE | SORRY WE'RE CLOSED



Sekarang tepat jam 12.01am bersamaan dengan 1.5.201...oleh itu penyertaan bagi "OdahOne Giveaway | Bersamamu Hidup Ini Indah Semuanya" akan ditutup secara rasminya setelah menempel di dalam blog OdahOne selama lebih kurang 35 hari...


Terima kasih banyak-banyak kepada para peserta yang sudi meluangkan masa untuk join GA OdahOne...Alhamdulillah penyertaan pun boleh tahan ramai...not bad untuk our 1st GA...hope, kalau ada rezeki lagi OdahOne akan anjurkan lagi GA dengan hadiah yang grand-grand lagi...Insyallah...bagi sesiapa yang tak berpeluang nak JOIN GA kali ni maybe lain kali boleh cuba...don't give up!


Esok or lusa OdahOne akan update senarai rasmi peserta-peserta yang dah pun JOIN GA OdahOne ni & cabutan secara manual akan dilakukan oleh Odah & One secara adil & saksama...kita tunggu keputusannya minggu hadapan...siapakah pemenangnya???

Lastly, OdahOne nak ucapkan Selamat Hari Pekerja bagi mereka yang dah pun bekerja...bagi yang masih lagi mencari kerja usahalah lagi...rezeki tu ada cuma cepat or lambat jek...yang penting, usaha + doa + tawakkal = kejayaan...macam jugak, odah + one = odahone...a simple equation but with a very big answer...hoho...insyallah...see ya!!!


Thanx Everybody!!! 

OdahOne :
From Muo To Taypeng with Love



*nota kaki berbau :
Setiap yang bermula pasti akan berakhir...Setiap yang bergerak pasti akan berhenti...Setiap yang bernyawa itu pasti akan menemui mati...Setiap GA atau Contest pasti akan ada tarikh tutup penyertaannya...Setiap pertemuan pasti akan diakhiri dengan perpisahan...Setiap kali bersamamu hidup ini pasti indah semuanya
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...