20 May 2011

FUHH...LEGA...


Lega rasanya sebab janji telah pun tertunai minggu lepas...kesemua pemenang ODAHONE GIVEAWAY | BERSAMAMU HIDUP INI INDAH SEMUANYA dah pun dapat hadiah masing-masing seperti yang dijanjikan dengan selamat...hope diaorang semua suka & puas hati dengan hadiah-hadiah tu...daripada balasan yang OdahOne terima rasanya diaorang semua puas hati kot...anyway, bila korang enjoy Odahone lagilah enjoy...ada rezeki lebih nanti bolehlah OdahOne bagi hadiah lagi...

Selagi diaorang ni tak terima hadiah masing-masing rasa macam tak best sebab ada janji yang belum ditunaikan...sebab tu lah pos cepat-cepat hadiah tu & luckily semua hadiah dah sampai dengan selamat kat tangan para pemenang...fuhh!!! lega rasanya...dapatlah 1st experience organized GA...susah jugak ingatkan macam senang...taklah susah sangat cuma kena bertanggungjawab dengan apa yang kita dah janji...tak baik hampakan harapan orang...jangan suka bagi orang harapan lepas tu tinggalkan & lupakan macam tu jek...dalam maknanya tu...oklah...tahniah & terima kasih sekali lagi kat semua yang memeriahkan acara majlis...sayonara!

*nota kaki berbau :
Kalau rasa gembira tepuk tangan...kalau rasa gembira tepuk tangan...kalau rasa gembira beginilah caranya kalau rasa gembira tepuk tangan...kalau rasa tak gembira tepuk dahi???

3 KOMEN:

nairaariaa said...[Mari Balas Komen Ini]

wahh..bestnye dapat hadiah...huu..kal da dapat hadiah best n comel2,mesti dorang suke eh...huu=)

::sarah:: said...[Mari Balas Komen Ini]

thanks babe..hadiah tu memang best lah..suka!

Odah + One = OdahOne said...[Mari Balas Komen Ini]

u r welcome...kalo bg hadiah sebijik kete lg best kan...hoho...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...