09 January 2012

MENGHARAP PETANG YANG AMAN




Pagi tadi waktu pergi kerja banyak jalan yang tutup & polis penuh kat kiri kanan jalan...macam-macam kenderaan Polis yang aku biasa tengok time Hari Merdeka tapi dapat tengok pagi tadi...perjalanan pergi kerja yang biasanya tak sampai setengah jam dah jadi 1 jam lebih...semua orang kat dalam kereta buat muka tension sambil tak tau nak menyumpah kat siapa

Alhamdulillah semua dah selesai...semua orang boleh balik rumah jalan sopan-sopan...hope, petang ni semua orang boleh balik kerja dengan aman...jangan buat jalan tu jammed lagi...cukuplah sekadar pagi tadi...mana jalan yang tutup eloklah dibuka...semua orang nak cepat sampai rumah bukan berumah di dalam kereta atau berkereta smbil mengata-ngata

*nota kaki berbau :
I believe in the religion of Islam. I believe in Allah and peace. Peace On Earth!

6 KOMEN:

Cikpuan rara said...[Mari Balas Komen Ini]

sama lah kite. believe Allah.hope balik ni xjem.

OdahOne OdahOneBizz said...[Mari Balas Komen Ini]

Cikpuan rara : insyallah...xsuka org yg wt lawak kalo jem bawaklh roti...hoho

gnesop.com said...[Mari Balas Komen Ini]

nasib x kerja ari ni.. dpt info, mmg byk roadblock :)

Cik tikah said...[Mari Balas Komen Ini]

x kuar rumah pun hri ni. :)

.::: Princess MOMOY :::. said...[Mari Balas Komen Ini]

Hmm... semoga ALLAH melindungi Malaysia. Amin.

Azhafizah[フィザ] said...[Mari Balas Komen Ini]

tak suka kalau environement mcam ni..duduk rumah senyap2 je sudah..takyah nak kasik jammed kan..susahkan orang ramai je..=_='

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...