01 November 2010

OH...SPENDER KU SAYANG


"Syair Si Seluar Dalam, Spender, Spentot, Sotong & Bunga"

Aku si seluar dalam
Pakai bukan di luar tapi di dalam
Warnaku hitam tampak kelam
Di beli dari pasar malam
Hasil jualan anak Pak Sitam

Aku si seluar spender
Di pakai oleh pelbagai gender
Warnaku ungu bak lavender
Penuh style tambah glamer
Sekali tersingkap sukalah si brother

Aku si seluar spentot
Di pakai oleh si kemetot
Aku tak panjang tak juga kontot
Cukup sekadar menutup bontot
Ke sana ke mari disarung si ketot

Aku si seluar sotong
Di pakai dalam kain sarong
Selalu dijual di pasar borong
Murah harganya ketika lelong
Di gemari oleh Pak Long dan Mak Long

Aku si spender bunga
Disayangi oleh tuan empunya
Tapi aku tak punya nyawa
Corakku cantik pelbagai warna
Buat tatapan para pengguna

Di tulis secara sinis oleh : acahia kapinatodongok anak song cham...definately not smelly underwear

All about spender...1001 cerita tentang spender...tak perlu lah malu untuk baca cerita tentang spender kerana semua orang memakainya termasuk orang asli di pedalaman pada zaman sekarang...spender itu adalah sesuatu yang indah untuk di ceritakan...terokailah dunia spender kita


Lagak si Mr Spender


Pelbagai jenis spender yang terdapat dipasaran, begitu juga di pasaran gelap iaitu di pasar malam yang menjualnya dengan harga yang lebih murah dari biasa iaitu 3 helai RM10

Tengoklah gambar kat atas tu ada pelbagai variasi spender, ada G-string, spender bunga, spender ropol-ropol dan juga spender bintang-bintang


Bendera berkibar di angkasa, penuh pelbagai warna...Merah putih biru kuning lambang bendera kita, berteduhlah kita di bawahnya kebanggaan kita...kibarlah spender kita...merosakkan lagu patriotik betul

Bendera ini tetap akan berkibar tak kira hari kebangsaan, hari malaysia mahupun hari ketika bendera dikibarkan separuh tiang...ini menunjukkan kesetiaan si pemakai...sudahkah anda kibarkan bendera? cepat sikit takut tak kering nanti untuk dipakai ke pejabat


Ini pula biskut spender...tak tahulah rasanya macam mana...macam spender yang tak basuh 365 hari kot...tapi berselera dan memberahikan jugak nak makan biskut ni...nyum nyum


Kucing Di cekup Curi Seluar Dalam Wanita

SOUTHAMPTON - Sepasang suami isteri di England, Peter dan Birgitt Weismantel menghubungi polis selepas mendapati kucing mereka, Oscar sebagai punca banyak seluar dalam wanita yang dijemur di ampaian rumah jiran hilang selama ini.


Pemilik mamalia berusia 12 tahun itu berkata, mereka terkejut menemui sejumlah 70 helai seluar dalam pelbagai saiz selain stoking dan sarung tangan kebun di rumah pasangan tersebut yang dilapor hilang oleh jiran-jiran beberapa minggu lalu.


"Ia mungkin teruja melihat kain fabrik itu dan kemudian dijadikan pula sebagai alas tempat tidurnya," kata Peter, 72, yang memelihara kucing jinak tersebut selepas dijual menerusi satu lelongan amal haiwan pada Krismas tahun lepas. - Agensi

Kucing si pencuri spender...biasa kita dengar kucing curi ikan tapi yang ini spesies lain sikit...alim-alim kucing bila tengok orang pakai spender di berpura-pura baik tapi bila line clear jek habis spender orang dikebasnya

Nama kucing ni Oscar dan menurut tuan punya kucing ni Oscar memang suka tidur atas kain yang lembut...maybe die suka pada spender sebab selalunya fabrik yang di gunakan untuk buat spender memang lembut-lembut

Kalau keras memang takde siapa yang nak pakai spender dah rasa macam pakai cawat besi pulak...lebih baik tutup pakai tempurung kelapa jek

Dasar miang punya kucing jantan...lebih elok kalau di kasi kan supaya hilang dia punya anu...tengok muka pun dah tau muka miang...memilih pulak tu nak curi seluar dalam wanita jek yang lelaki tak mahu...high taste lah konon-kononnya...tapi bagus jugak kalau tak habis boxer si lelaki dia kebas sama...i hate cat!


Inilah apa yang dipanggil sebagai evolusi spender...daripada spender granny ke tiny...semakin lama saiznya semakin mengecil dan menyusut serta mengecut berpandukan kepada peredaran zaman dan faktor perubahan cuaca...bayangkan saiz spender pada tahun 2020?


Big spender? orang yang memakai spender beso ke? spender granny kot?


Lagi 1001 Cerita Tentang Spender

BUKIT MERTAJAM: Dia pantang melihat coli dan seluar dalam wanita, tetapi tabiat pelik seorang lelaki mencuri pakaian dalam wanita itu akhirnya membawa padah apabila dicekup orang ramai yang mengesyaki sesuatu berikutan gelagatnya yang mencurigakan.


Lelaki berusia 30-an itu ditahan orang ramai ketika menunggang motosikal dalam keadaan mencurigakan di sekitar Taman Jernih, Bukit Tengah, dekat sini, jam 9 pagi kelmarin.

Tindakannya mengelilingi taman beberapa kali dipercayai untuk mengesan barang curi menyebabkan penduduk mula curiga lalu menahannya.

Penduduk turut mengajukan soalan kepada lelaki terbabit sebaik ditahan, tetapi dia gagal menjawab menyebabkan mereka berang.

Penduduk yang membuat pemeriksaan dalam raga motosikalnya menemui dua beg berisi coli dan pakaian dalam wanita disyaki dicuri, lalu menahannya sebelum diserahkan kepada polis.

KULIM: Gerak-geri mencurigakan seorang lelaki yang sering berlegar di kawasan perumahan di sekitar Taman Teknologi Tinggi Kulim, dengan membawa sebuah beg pakaian sejak beberapa minggu lalu, terjawab apabila dia dicekup orang ramai ketika menceroboh rumah didiami penuntut wanita kerana mencuri seluar dalam wanita dan coli, Khamis lalu.

Lelaki berusia 36 tahun dan sudah berumah tangga itu mengakui memiliki hobi pelik iaitu menghidu seluar dalam wanita yang sudah dipakai yang dicurinya.

Ketua Polis Daerah Kulim, Superintendan Ghuzlan Saleh, berkata lelaki terbabit ditahan orang ramai kira-kira jam 1 pagi selepas tindakannya menceroboh rumah sewa sekumpulan penuntut perempuan itu disedari jiran.

“Seorang jiran yang kebetulan berada di dapur rumahnya ternampak kelibat seorang lelaki mencurigakan masuk ke kawasan rumah penuntut itu sebelum dia menghubungi jiran lain.

“Selepas melakukan pemerhatian selama beberapa minit, suspek kemudian dilihat mencuri beberapa helai pakaian dalam wanita sebelum penduduk di kawasan itu menyergah,” katanya ketika ditemui selepas Program Dialog Ketua Polis Kedah Bersama Penduduk Kampung Sedim di kawasan rekreasi Sungai Sedim, dekat sini, semalam.

Hadir sama Ketua Polis Kedah, Datuk Syed Ismail Syed Azizan. Ghuzlan berkata, suspek yang terkejut cuba melarikan diri, namun gagal apabila dicekup penduduk yang sudah mengepungnya.

Ketika ditahan, penduduk menemui beberapa seluar dalam wanita dan coli di dalam beg dan poket suspek sebelum diserahkan kepada polis. “[b]Hasil soal siasat suspek mendakwa dia mencuri seluar dalam wanita dan coli yang belum dibasuh itu semata-mata mahu menghidunya[/b]. “Dia mengaku dengan tabiat peliknya itu dan selain rakyat tempatan, dia juga mencuri pakaian dalam milik wanita warga asing,” katanya.

Menurutnya, ujian saringan air kencing yang dijalankan mendapati suspek negatif dadah dan kes disiasat mengikut Seksyen 447 Kanun Keseksaan kerana menceroboh.


Begitulah kisahnya tentang spender...macam-macam orang yang ada dalam dunia ni...spender pun dah tak selamat seperti juga manusia boleh dirompak, dirogol, dibunuh dan juga dibakar...nasib ko lah spender

Perlukah spender kita di insurankan? Mungkin pada masa akan datang akan ada polisi insuran yang akan melindungi spender anda sewaktu di sidai di atas ampaian

Selain itu, spender juga boleh digunakan oleh orang yang berniat jahat terhadap kita iaitu dengan teknik mendrum...spender akan di asap dengan bau kemeyan supaya si gadis akan suka pada si jejaka

Oleh itu berhati-hatilah semasa menyidai spender takut ada yang terkena terutama sekali anak-anak dara...sidailah spender anda di tempat yang selamat serta mudah di lihat...tapi janganlah sidai kat depan pintu rumah, takut nanti tetamu yang hadir tercium bau spender anda yang dah macam roti jala berlubang sana dan sini

Orang perempuan zaman sekarang pun suka pakai seluar yang nampak spender...kadang-kadang saja jek dia tunjukkan hari ni dia pakai spender kaler apa...ada juga yang suka tunjuk line spender dan ada lelaki yang suka usha line spender perempuan

Aku pernah dengar cerita ada orang yang menggunakan air rendaman spender untuk melariskan jualan bisnes makanan...betul ke?

Ada yang rendam spender dalam sup sebab tu lah orang yang makan sup tu akan datang semula untuk menikmati hidangan sup kambing, daging or ayam yang bercampur baur dengan spender...mungkin lazat rasanya

Ada jugak tom yam spender...amboi! pelbagai sungguh juadah makanan yang menggunakan tagline spender...sungguh menjijikkan

Entri ini di akhiri dengan lirik lagu Big Spender bukan di tujukan buat orang-orang yang berspender besar, tetapi sekadar selingan buat rakan pembaca yang budiman

Bagi mereka yang ketagih mencium spender di luar sana, maka ciumlah spender anda sendiri sebelum mencium spender orang lain kerana sesungguhnya ia lebih nikmat...sayangilah spender anda seadanya ...enjoy!!!


"BIG SPENDER" (Bukan spender besar)

Hey, fellow. Can I talk to you for a second? What's the harm in a minute talk?
Hey, good looking, I like your hair!
Hey, mister, you got a cigarette for me, huh?
Oh, sir, you speak French.
Parlez vous Fra?ais?
Hey guy do you wanna danve? A little dance won't hurt ya!
Gut do you wanna tango, it always take two for tango.
Ooh, you're so tall!
Let's have some fun!
Sssssssssss...

The minute you walked in the joint,
I could see you were a man of distinction,
A real big spender,
Good looking, so refined.
Say, wouldn't you like to know
What's going on in my mind?

So, let me get right to the point,
I don't pop my cork for ev'ry guy I see.
Hey, big spender, spend...
A little time with...me...me...me!
Do you wanna have fun?
Ssssssssssss...

How's about (fun) a few laughs?
I can show you a...good time...
Do you wanna have fun...fun...fun?
How's about (fun) a few (fun) laughs (fun)
Laughs (fun) laughs
(I can show you a...)
(fun) laughs (fun) laughs
(good time)
Fun, laughs (good time)
Fun, laughs (good time)
Fun, laughs (good time)...Ssssssssssss...

What did you say you are?
How's about a ...(laugh)
I could give you some...
Are you ready for some...(fun)
How would you like a...
Let me show you a ...(good time)

Hey, big spender...
Hey, big spender...

The minute you walked in the joint,
I could see you were a man of distinction,
A real big spender.
Good looking, so refined.
Say wouldn't you like to know
What's going on in my mind?

So, let me get right to the point,
I don't pop my cork for every guy I see.
Hey, big spender,
Hey, big spender!
Hey, big spender!

Spend...a little time with ...me!
Fun...Laughs...Good Time!
Fun...Laughs...Good Time!
Fun...Laughs...Good Time!
How about a palsy?...Yeah!

*nota kaki berbau
Tak suka pakai spender ketika tidur...sungguh merimaskan

5 KOMEN:

cik zaza said...[Mari Balas Komen Ini]

sape je nak makan spender?huhu.. *merujuk kpd biskut di ats..

odah + one = odahone said...[Mari Balas Komen Ini]

@cik zaza...biskut spender sedap rasanya...hoho!

nairaariaa said...[Mari Balas Komen Ini]

wahh..all about spender..siap ade syair..haha..yg jemur satu gate tu ta tahan..kena kebas bising lak...wa haiii...huu...~

Odah + One = OdahOne said...[Mari Balas Komen Ini]

@nairaariaa...lawak kan...ada ker sidai bendera kat pagar rumah...

punai kecik said...[Mari Balas Komen Ini]

jum trade colI n spEnder kol3ksi aku contact 0142973176

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...