09 November 2011

WORDLESS WEDNESDAY | ODAHONE #17



*nota kaki berbau :
Lemak terdiri daripada lemak tepu & tak tepu yang menyebabkan otak menjadi tepu untuk memikirkannya, selulit pula ibarat kulit sebiji buah oren

10 KOMEN:

Tina Othman said...[Mari Balas Komen Ini]

alamak, diri sendiri pun byk lemak tepu ni huhu

Odah + One = OdahOne said...[Mari Balas Komen Ini]

tina : yeker? camne nk buat ni ek?

org muo said...[Mari Balas Komen Ini]

puasa la sepanjang tahun :D

gnesop.com said...[Mari Balas Komen Ini]

bukan senang nak kurus kan? hehehe

Odah + One = OdahOne said...[Mari Balas Komen Ini]

org muo : puasa spnjg tahun? bgus gak idea tu...hoho

gnesop : nk gumuk sng tapi nak kurus mmg ssh

qellissa said...[Mari Balas Komen Ini]

i pun dah byk lemak tepu ni..skrg tgh pikir nak diet je babe...huhuhu..baju semua dah tak muat..sedeyyyyyy..

shida'R said...[Mari Balas Komen Ini]

odah..shida tepu tepu tipu dah ni..adushhh diet2 ^_^

Odah + One = OdahOne said...[Mari Balas Komen Ini]

qelissa : yeke lissa...tension ek tgk lemak byk2 ni espc. bila tgk byk baju yg xmuat either baju yg mkin mngecut atau bdn kita yg smakin bkembang xtaulah...hoho

shida'R : tepu tipu...lemak xpndi nk menipu kan?

ame elms ! said...[Mari Balas Komen Ini]

seriously , saya nak sangat jadi berisi . :(

Lia Irdelia said...[Mari Balas Komen Ini]

huhhuh..

petua tambah isi? ? ?

saya mahu.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...