18 April 2012

WORDLESS WEDNESDAY | ODAHONE #36






*nota kaki berbau :
Tenang lagi mendamaikan

9 KOMEN:

CikPuan Azizah said...[Mari Balas Komen Ini]

jijah nak beli aromatherapy dlm gambar 3 tu masa kawen dulu..tak jumpa2 bekas tu sampai sekarang..huhuhu

CintaZulaikha said...[Mari Balas Komen Ini]

wahhh, musti nyaman senyaman-nyamnannya..

shida'R said...[Mari Balas Komen Ini]

cantik odah..ekceli..kalo letak kat umah prhiasan cmtu nmpak sejuk jer..

Azhafizah[フィザ] said...[Mari Balas Komen Ini]

deco by cikpuan Odah ye..so nice lah..sejuk dan tenang letak aromaterapi ni

syiela said...[Mari Balas Komen Ini]

memang tenang tapi kat rumah saya semua tu di 'haramkan'.. kang ada je yg pecah @ berbenjol nanti..

Cik Liza said...[Mari Balas Komen Ini]

Diriku mmg opses dgn kektus.... Cumel nyer.. rasa mcm nak kunyah..

.::: Princess MOMOY :::. said...[Mari Balas Komen Ini]

momoy pun suka kaktus yang kiut miut tu =)

OdahOne OdahOneBizz said...[Mari Balas Komen Ini]

CikPuan Azizah : sian jijah xjmpa2...xpe ni dh jumpa jdlh kan

CintaZulaikha : mmg nyaman tapi potpuri xelok sgt ltk kt umh sbb dia smpn habuk & wt kotorkn udara kty dlm umh

shida'R : mmg sejuk mata memandang smbil hirup udara aromaterapi tension kat tmpt keje boleh jd cool bila smpi umh

Azhafizah[フィザ] : yup tenang, lebih tenang lg kalo matchkn dgn kaler pink ya cik fiza

syiela : kalo umh ada budak kecik mmg kena haramkan

Cik Liza : bleh ke kunyah kaktus tu tak berduri ke masuk mulut nnti...bek kunyah chewing gum...hoho

.::: Princess MOMOY :::.kaktus kalo kecik mmg kiut tp kalo dh beso gedabak lngsg xkiut miut pun tak..hoho

Noraim said...[Mari Balas Komen Ini]

kalau jadi perhiasan rumah lagi lawa kan? tenangpun tenang.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...