04 April 2012

WORDLESS WEDNESDAY | ODAHONE #35







*nota kaki berbau :
Ada benda yang nak kena tukar...Setiap pertukaran itu memerlukan duit...Setiap perubahan itu memerlukan pengorbanan...Setiap pengorbanan itu menuntut kesabaran

11 KOMEN:

CintaZulaikha said...[Mari Balas Komen Ini]

umah akak lagi tak boley blah cik odah oiii...tak tjuk ja agi..kehkeh

shida'R said...[Mari Balas Komen Ini]

hehee..biasa la odah zaman skg mne de yg free kan..hehe..kmas gler umah..

CikPuan Azizah said...[Mari Balas Komen Ini]

ada duit macam2 boleh kan kak.. tapi nak cari duit tu la yg susah..

.::: Princess MOMOY :::. said...[Mari Balas Komen Ini]

barag x banyak un tak apa asalkan sejuk mata memandang
bersih dan kemas umah dear odahone

=)

Azhafizah[フィザ] said...[Mari Balas Komen Ini]

Asal cukup dah memadai dah odah.^_^

OdahOne OdahOneBizz said...[Mari Balas Komen Ini]

CintaZulaikha : xpela kak yg penting bahagia duk kt umh tu

shida'R : nasib baik bil air kat selangor ni free lg...hoho...rumah kemas sbb xde bdk kecik lg...kalo dh ada bdk kecik sure xsekemas ini...

CikPuan Azizah : nak cari duit mmg ssh tapi bila dah byk sgt duit pun ssh gak.,..hoho..

.::: Princess MOMOY :::.thanxlh MOMOY...sejuk mata memandang kan, kalo rumah penuh dgn brg tapi hutang keliling pinggang pn xbest gak kan?

Azhafizah[フィザ] : yelah cukuplh apa yg ada

nairaariaa said...[Mari Balas Komen Ini]

rumah baru ke?bestnye...nnt nak singgah la..he

lisa said...[Mari Balas Komen Ini]

cepat2 lah tukar ;D

Noraim said...[Mari Balas Komen Ini]

ngehngeh, kalau tukar semua sekali gus maunya pokai kan kak. huhu.

OdahOne OdahOneBizz said...[Mari Balas Komen Ini]

nairaariaa : umh sewa baru...hoho...meh lah sggh lepak2

lisa : nak tukar cepat2 tp duit pulak lambat masyuk...hoho

Noraim : bukan setakat pokai mau muflis...hoho

gnesop poseng said...[Mari Balas Komen Ini]

janji boleh keluar gambar... heheheh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...