14 December 2011

WORDLESS WEDNESDAY | ODAHONE #21








*nota kaki berbau :
Jangan jadi sombong macam Cik Renab. Last sekali kena dudukkan orang.

18 KOMEN:

Noraim said...[Mari Balas Komen Ini]

Hihi, betul! kalau sombong sgt org tak suka.

Tina Othman said...[Mari Balas Komen Ini]

kat mana ni ye?

Odah + One = OdahOne said...[Mari Balas Komen Ini]

noraim : bukan org jek tak suka makhluk lain pun tak suka...hoho

tina othman : ni kat tmn botanikal melaka...p lah mlwt bwk budak2 tmpt ni mmg best...mcm2 cerita kanak2 diterjemahkn dlm bentuk arca...ada cerita sang kancil dgn buaya, arnab & kura-kura & byk lagi...tmpt ni luas bleh naik buggy car kalo xlarat

.::: Princess MOMOY :::. said...[Mari Balas Komen Ini]

pernah gi botanikal melaka
tapi tak pernah jumpa pun
isk2...

Azura Mendezz said...[Mari Balas Komen Ini]

Uhhh~~ sgt setuju..sebab jd arnab la ramia yg ketinggalan skrg ni..
kan?? =)

Odah + One = OdahOne said...[Mari Balas Komen Ini]

MOMOY : tmpt ni baru renovate kot dulu pergi pun takde lagi benda ni just ada dinosaur jek...xsalah dulu namanya hutan rekreasi kot...skrg dh makin besar & ada mcm2

azura mendezz : kalo nk jd arnab jgn smbong tapi jgn jadi kura2 lmbt sgtlh...hoho

Saia Budax Lanun said...[Mari Balas Komen Ini]

hahaha... arnab2 kecian koe... sapalah suruh koe sombong sngat...hahaha... tapi ada pengajaran yng bleh kita ambik dari kisah arnab dan kura2 nie... 'jangan sombong dengan kelebihan yang kita ada' ceh....

Azhafizah[フィザ] said...[Mari Balas Komen Ini]

kalau nak sombong2 dok dalam hutan ngan cik renab kan..hehe

Amyra Azhar said...[Mari Balas Komen Ini]

ehehehe, duduk ek dye renab!

sop said...[Mari Balas Komen Ini]

nice.. bgs dia buat...

Cik tikah said...[Mari Balas Komen Ini]

haha... comel! :)

.::: Princess MOMOY :::. said...[Mari Balas Komen Ini]

patutlah
isk...isk...

shida'R said...[Mari Balas Komen Ini]

odah shida sumbung ke?? hehee ^_^

Odah + One = OdahOne said...[Mari Balas Komen Ini]

saia budax lanun : setuju kalo smbong mmg xkemana duklh kt situ jek

Azhafizah[フィザ] : yup, duk dlm utan kwn dgn cik nyet & cik mau sekali...hoho

Amyra Azhar : hihihi..padan muka dia

sop : nice to see nice to hold

Cik tikah : cik renab mmg comel

.::: Princess MOMOY :::. : ishk3x byk dh berubah MOMOY

shida'R : shida taiping mali takde sumbung punyer...hoho

♥AienNajwa♥ said...[Mari Balas Komen Ini]

yup ! ~~ org yang sombong niy patot terjun lombong..xsuke ! ~~

~Nana BamBam~ said...[Mari Balas Komen Ini]

saya x combong :)

OdahOne OdahOneBizz said...[Mari Balas Komen Ini]

♥AienNajwa♥ : lmbong pun xmau trima kot...hoho

~Nana BamBam~ : sy pn xcombong gak...

aleen aiden said...[Mari Balas Komen Ini]

uik,kat mane nih?! *teruja.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...