19 September 2012

WORDLESS WEDNESDAY | ODAHONE #52






*nota kaki berbau :
Tak perlu mengharap benda yang nun jauh, sambar sahaja apa yang dah ada di depan mata...alangkah bagusnya kalau aku dapat memanjat tinggi-tinggi

9 KOMEN:

Sop said...[Mari Balas Komen Ini]

odah panjat pokok petai ker? hehehe

zulhilmi tempoyak said...[Mari Balas Komen Ini]

dah lama x mkn...rindu la pulak petai.. hee

shidaR said...[Mari Balas Komen Ini]

wahh petaii plak heheee..busuukkk xmauu hehee... :p

.::: Princess MOMOY :::. said...[Mari Balas Komen Ini]

itu petai ker?
sorry dear, x pernah tengok

OdahOne OdahOneBizz said...[Mari Balas Komen Ini]

Sop : xlah en sop mana larat nak manjat pokok tinggi camtu..nak naik tangga 3tingkat pun dh semput..hoho

zulhilmi tempoyak : petai wt etempoyak best gak kan

shidaR : marilah mmbusukkan diri dgn mkn petai shida..ada byk lg kt atas pokok tu..jom kita panjat!

.::: Princess MOMOY :::. yela MOMOY pokok petai..dulu igtkan pokok petai xtinggi sgt sekali tgk tinggi daa...patutlh kdg2 harga petai kt pasaran melambung coz xde sape yg nak memanjat..hoho

Noraim said...[Mari Balas Komen Ini]

petaiiiii. buat sambal ikan bilis petai pun best. huhu.

nape ttp muka tu sis ?:)

OdahOne OdahOneBizz said...[Mari Balas Komen Ini]

Noraim : yup! mmg best giler tu...muka dh makin tembam lh sejak preggy ni tu yg kena tutup..hoho

syiela said...[Mari Balas Komen Ini]

tingginya... saya tak boleh makan petai kalau makan juga sure perit tekak ni

OdahOne OdahOneBizz said...[Mari Balas Komen Ini]

syiela : allergic dgn petai ek? mmg ada org yg camtu..ada yg bau pun xboleh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...