05 September 2012

WORDLESS WEDNESDAY | ODAHONE #50




*nota kaki berbau :
Moga hari ini ia tidak mencurah seperti hari semalam...Banyak betul benda yang tenggelam

8 KOMEN:

Harith Iskandar said...[Mari Balas Komen Ini]

hujan lebat ler best..ehehe :)

Tina Othman said...[Mari Balas Komen Ini]

mudah-mudahan, kat sini tengahari tadi hujan lebat

shidaR said...[Mari Balas Komen Ini]

odah..smlm baru merasa hujan..kat taiping mcm kemarau dah b4 smlm..mlm time td pon hangat tau huhuhu..tp hujan kerap pon payh gak..mau xkering baju2 keje nih haihhh~

Noraim said...[Mari Balas Komen Ini]

kat mane tu kak odah?

kat sini dah lama tak hujan. panas memanjang.

.::: Princess MOMOY :::. said...[Mari Balas Komen Ini]

tak lama lagi nak monsun
sekarang ni hari2 hujan saja kan dear

sop said...[Mari Balas Komen Ini]

lebatnya,...
hati2 menadu ketika hujan
nyalakan lampu anda.. heheh

OdahOne OdahOneBizz said...[Mari Balas Komen Ini]

Harith Iskandar : ujan lebat mmg best tido yg xbest kalo air naik takut nnti tido kt atas air..hoho

Tina Othman : skrg tiap2 ptg ujan lebat scary gak takut keta tenggelam

shidaR : tulah pelik time blk hr raya hari tu org taiping mngadu kat sana kemarau ujan xmau turun padahal dulu selalu jek ujan kt kg odah tu

Noraim : kt area lembah klang...tiap2 ptg ujan skrg ni smpi dah naik demam coz hari2 kena ujan..ujan or ujian..hoho

.::: Princess MOMOY :::. yela, angin monsoon dh nak dtg ni..siap sediakan payung & bot sebelum banjir..hoho

sop said...lampu dah nyala siap pasang spotlight lagi ni

Azhafizah Md Nor said...[Mari Balas Komen Ini]

hujan itu rahmat..sejuk sikit kalau hujan kan..boleh sejukkan hati yang panas juga..^__^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...