23 May 2012

WORDLESS WEDNESDAY | ODAHONE #40







*nota kaki berbau :
Beringat dulu sebelum kena!...Dah kena baru nak ingat!...Mana satu yang perlu kita ingat? Mana satu yang kita selalu tak ingat?

7 KOMEN:

shida'R said...[Mari Balas Komen Ini]

odah bnde ni mnum mcm tea ke ape?

azizah :) said...[Mari Balas Komen Ini]

diabetis ni membunuh.. penyakit 3 serangkai.. kena jaga pemakanan ni.. lebih2 lagi ada keturunan DM lagi lah..

OdahOne OdahOneBizz said...[Mari Balas Komen Ini]

shida'R : benda ni bukan dlm bentuk teh tapi dlm bentuk serbuk putih halus mcm gula pasir tp dia lg halus...sesuai utk semua jenis minuman, alah mcm gula biasa yg kita guna tp stevia ni special sikit sbb dia xde efek pada tubuh, sesuai dijadikan sebagai pengganti gula sebab pemanis stevia ni pemanis semulajadi 0% kalori 0%karbohidrat & 0%glukosa mmg sesuai utk pesakit diabetes, pengamal diet (mmpercepatkan proses penurunan berat bdn), obesiti & mmbantu menghindarkan penyakit kanser akibat pngambilan gula & kalori berlebihan (cth kanser payudara, perut, usus & pankreas)


azizah :) : yup betul tu! dgrlh pesanan drpd jururawat yg byk bhadapan dgn pesakit diabetes ni..jijah jgn lupa jmpa kami di S2 k...karnival jom amal

Azhafizah[フィザ] said...[Mari Balas Komen Ini]

memang sesuai untuk penggemar bende manis ni sebab banyak khasiat dan zero gula kan..^__^..tapi air masak tetap jangan lupa minum banyak2.

Noraim said...[Mari Balas Komen Ini]

adoii takut sgt penyakit ni. family saya ramai yg kena tu yg kena beringat

shida'R said...[Mari Balas Komen Ini]

owh jadi boleh la gantikn stevia ni dgn gula kalo kite nk buat mnuman manis..mcm tu ke odah?

OdahOne OdahOneBizz said...[Mari Balas Komen Ini]

shida'R : yup! betul tu shida stevia ni mmg sesuai jd pengganti gula yg sihat xde efek pada tubuh badan...kalo guna gula tiruan berlebihan pun bleh efek kena kanser

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...