26 December 2010

PETANG AHAD, BOLA & GAY




Ramai yang bantai tido petang-petang ni...tapi mata aku tak boleh nak lelap...malam ni nak tengok bola tak decide lagi nak tengok kat mana...kalau lepak rumah tengok sorang-sorang tak best pulak...pagi tadi baca paper ada macam-macam cerita...paper Metro yang aku selalu baca hari ni takde dalam pasaran sebab semalam semua orang yang keje kat Harian Metro cuti Krismas...hari ni dah masuk hari kedua Krismas...ewah! macam hari raya pulak ada raya pertama sampai raya kedua & so on

Cerita kat paper yang paling popular of courselah cerita tentang final bola malam ni...macam-macam tajuk nak gambarkan tentang suasana perlawanan akhir tu...semua kata-kata semangat & macam berlagak pun ada yang keluar di dada-dada akhbar...menghambur macam-macam pujian...kalau team Malaysia bungkus malam ni tunggulah tajuk apa yang keluar kat paper esok pagi...saratlah dengan ayat-ayat kutukkan...terimalah kalau korang main tak bagus wahai anak-anak buah Rajagobal

Tapi ada gak terselit cerita tentang pengakuan GAY...lantak koranglah nak bangga jadi gay ke apa...jangan pasni korang mintak dihalalkan gay kat Malaysia ni & dibolehkan laki kawin sama laki sudahlah...memang nak kena belangkung...meremang bulu tengkuk aku dengar...tak dapat aku bayangkan kalau yang bersanding kat atas pelamin tu si misai dengan si belalai...pakai pulak inai di jari...peh! memang macam haram zadeh...macam kiamat dah dekat sangat aku rasa

Kalau nak jadi gay tu senyap-senyaplah tak payahlah kecoh-kecoh & nak bangga diri or buat apa-apa tuntutan macam omputeh tu...nak layan pungkok sendiri-sendiri jek lah apa mau bising...engkau tu orang Melayu yang claim diri tu Islam...jangan buat malu company...aku bukan anti gay, tapi aku anti gay yang suka expose diri kepada masyarakat umum...kalau ikut dari segi agama memanglah berdosa besar tapi nanti ada pulak orang jawab itu hak masing-masing negara kita mengamalkan sistem demokrasi bukan monarki atau kuku besi...lagipun kubur masing-masing...betullah tu tapi kalau balak dah turun tak kira siapa semua sekali sapu lump sum...the end


*nota kaki berbau :
Gay lang si paku gay lang...gay lang si ramasamy...pulang marilah pulang marilah pulang bersama-sama

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...