09 November 2011

WORDLESS WEDNESDAY | ODAHONE #17



*nota kaki berbau :
Lemak terdiri daripada lemak tepu & tak tepu yang menyebabkan otak menjadi tepu untuk memikirkannya, selulit pula ibarat kulit sebiji buah oren

04 November 2011

IKLAN BRA & PANTIES DI BLOG ODAHONE



Please be informed that the La Senza Concept Store Launch ad will run on your blog "OdahOne" from 3 Nov onwards. If you wish to be excluded from this campaign, kindly leave a message at our helpdesk (http://www.nuffnang.com.my/help/) and we will proceed to deactivate your blog from this campaign. Thank you!

BE ke-12 dari Encik Nuff (Thank You)

Pelik jugak...biasanya En Nuff kalau nak bagi BE kat OdahOne dia takkan inform kat email...dia akan buat surprise...bila kita check earnings tiba-tiba tengok dah ada tercongok kat situ 2 or 3 BE...hati pun jadi riang & gumbira bila tengok ads tu berjoget-joget kat dalam blog...lagi lama dia berjoget lagi banyaklah duit yang masyuk...nak berjoget sampai tahun depan pun takpe...hoho

Kelihatan bra yang sedang bergantung-gantungan

Apa benda tu 'La Senza Concept Store'?...kedai alat tulis  ker or kedai basikal? Siasat punya siasat rupanya Nuffnang nak letak iklan Bra, Panties, Sleepwear, Loungewear & benda-benda dalaman yang lain kat dalam blog OdahOne...baru makcik tau...dia just inform awal-awal coz takut owner blog terperanjat tiba-tiba ada iklan girl yang hanya memakai coli keluar menari-nari dalam blog

Bra untuk hari Jumaat

OdahOne rasa tak kesah kot kalau letak kat blog iklan macam ni...lagipun pengunjung blog pun ramai yang dah matang-matang...takkan nak terangsang tengok iklan yang macam ni?...tapi, kalau iklan alkohol@arak & makanan yang dah comfirm tak halal tu memang OdahOne reject awal-awal...tak dapat BE pun takpe daripada letak iklan camtu

Rasanya iklan ni taklah melampau-lampau tahap kelucahannya...cuba try tengok iklan kat bawah entry ni (kalau bernasib baik dia keluar)...

Adakah anda terangsang wahai kaum wanita / lelaki (khasnya)? kalau rasa terangsang sila alihkan pandangan anda...apolah tengok gambar camtu pun nak terangsang...

Still consider lagilah bukannya letak gambar wanita separuh bogel yang tutup part-part penting...kalau nak tengok gambar-gambar yang macam tu tak payah datang sini ada banyak lagi blog or webpage yang menyajikan hidangan sedemikian rupa


Founded 1990 About The official page of La Senza Malaysia. Get great tips, up to date news, latest promos and more! http://www.lasenza.com.my/ Company Overview STORE LOCATIONS • Suria KLCC • One Utama • Mid Valley • The Gardens ...See More Products Bras, panties, sleepwear, loungewear, accessories, and sportswear. Website http://www.lasenza.com.my Founded 1990 About The official page of La Senza Malaysia. Get great tips, up to date news, latest promos and more! http://www.lasenza.com.my/ Company Overview STORE LOCATIONS • Suria KLCC • One Utama • Mid Valley • The Gardens • Pavilion KL • Sunway Pyramid • Empire Shopping Gallery • Queensbay Mall • Parkson Pavilion • Parkson Subang Parade • Parkson Sungei Wang Products Bras, panties, sleepwear, loungewear, accessories, and sportswear. Website http://www.lasenza.com.my
*nota kaki berbau :
Legging itu bukan sejenis seluar...Ia adalah sejenis spender yang labuh paras buku lali???

SEGMEN : saya nak pasang BACKGROUND SHOUT yang comel




Kalau nakkan BackGround Shoutbox (BGSB) anda meriah dengan design yang cantik-cantik marilah JOIN segmen ni...mudah jek & yang paling best semua orang berpeluang untuk dapat BGSB ni secara F.O.C...atau dalam bahasa melayunya percuma... tak keluar duit satu sen pun...bila shoutbox cantik barulah orang ada mood nak menjerit & tinggalkan mesej kat blog kita betul tak?

Segmen ni dianjurkan oleh shida'R blog yang penuh dengan kebiru-biruan...kaler biru yang buat sejuk mata memandang...

Segala syarat-syarat shida'R dah pun kami patuhi oleh itu tibalah masanya untuk OdahOne menuntut ganjarannya;

BGSB yang OdahOne pilih ialah "Shout Biasa" jek takmau "Hiding Shout" sebab tak suka main nyorok-nyorok nanti kena sorok dengan Hantu Kopek

OdahOne mau BG Shoutbox yang ini...

size : 260 x 550
Tapi nak request sikit boleh tak kalau customade sikit design ni khas untuk OdahOne? Kasi lawakan lagi & kalau boleh letak Helo Kitty jantan & betina...Amboi demand sungguh...sebab kalau boleh takmau sama dengan orang lain punya BGSB...hoho...tak kesahlah bagilah apa-apa pun shida yang penting kaler merah...dah siap nanti hantar kat FB One k...hope to hear from you very soon...thank you very much

*nota kaki berbau ;
Orang nak bagi BGSB free kita ambik, orang nak bagi penampar free jangan ambik nanti free-free jek masuk hospital
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...